Лиховід Ольга Богданівна
Напрямки роботи соціального педагога в школі:
- адаптація дітей до умов перебування у навчально-виховному закладі;
- організація роботи з "важкими” дітьми;
- професійне самовизначення старшокласників;
- допомога щодо організації роботи з обдарованими дітьми та дітьми з творчими здібностями;
- сприяння психологічному здоров’ю дітей, підлітків, батьків та педагогів
- попередження суїцидальної поведінки дітей та підлітків, насильницьких дій у родині та навчально виховному закладі;
- організація роботи з дітьми пільгових категорій;
- методична робота.
Види роботи соціального педагога в школі:
- діагностична робота;
- прогностична робота;
- консультаційна робота;
-соціально-перетворювальна робота;
-профілактична (просвітницька) робота;
- навчальна діяльність;
- організаційно-методична робота;
- зв’язки з громадскістю.
В школі за участю соціального педагога організована робота з соціального захисту дітей пільгових категорій, до яких належать:
- діти-сироти;
- діти, позбавлені батьківського піклування;
- діти-напівсироти;
- діти трудових мігрантів;
- діти, постраждалі внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС;
- діти, загиблих батьків при виконанні службових обовязків;
- діти-інваліди;
- діти з багатодітних родин;
- діти з малозабезпечених родин.
Учням та їхнім батькам соціальний педагог надає наступні види соціальних послуг:
- допомагає в адаптації дітей при вступі до школи, переході із одного до іншого ступеня навчального закладу;
- виступає посередником між навчальним закладом та сім’єю, між батьками і вчителями;
- слідкує за відвідуванням учнями навчального закладу, допомагає у подоланні причин, що призводять до пропусків занять;
- попереджує конфлікти, які можуть виникнути в учнівському колективі.
Разом із педагогічним колективом навчального закладу соціальний педагог:
- проводить консультації з учителями та іншими працівниками школи з різних соціально-педагогічних проблем з метою сприяння покращенню умов життя та навчання учнів;
- надає допомогу в оцінці та аналізі дисциплінарних порушень учнів.
- бере участь у педрадах, батьківських зборах та нарадах, що стосуються соціально-педагогічного життя навчального закладу.