Вівторок, 2024-03-19, 3:33 AM

Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 253
Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Наші вчителі

Дирекція школи
 
 директор -
 Сидорчук Людмила Петрівна
 
заступники директора: 
         Батенчук Наталія Петрівна
 
  Ковальчук Ірина Лонгинівна
 
Вчителі школи
Навчання здійснює 72 педагоги.
З них 32 вчителі мають вищу кваліфікаційну категорію, 15 - І кваліфікаційну категорію, 9 - ІІ кваліфікаційну категорію, 10 вчителів - спеціалісти, 6 - без категорії.
Мають звання "Старший вчитель" - 16 вчителів, "Вчитель-методист" - 1 вчитель.

 

№ п/п Прізвище та ім’я вчителя Стаж  Категорія, звання Проблема, над якою працює вчитель Педагогічне кредо

КАФЕДРА УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ

1.       Ковальчук Ірина Лонгинівна 20 Вища, старший вчитель Застосування інтерактивних технологій на уроках української літератури Учитель – скрипаль дитячих сердець: як поведе смичком, таку мелодію й почує (В.Сухомлинський)
2.       Немерко Ярослава Михайлівна 42 Вища, старший вчитель Використання інноваційних освітніх технологій як стимулюючий фактор розвитку дитячої особистості на уроках української мови Щоб дати іскру світла учням, учитель повинен увібрати в себе сонце
3.       Шуст Алла Вікторівна 22 Вища, старший вчитель Моделювання нестандартних та ігрових ситуацій на уроках української мови і літератури Замість того, щоб нарікати на темряву, запали свою свічку (Конфуцій)
4.       Мазур Оксана Степанівна 22 Вища Технологія моделювання сучасного уроку української мови Нехай не гасне полум’я пізнання
5.       Попеско Марія Володимирівна 19 Вища Реалізація соціокультурної змістової лінії на уроках української мови Ми не тому зневіряємося в дітях, що вони погані, а діти тому й стають поганими, що ми в них не віримо
6.       Матіяш Зоряна Ярославівна 24 Вища Нестандартні підходи до вивчення української мови і літератури Учитись важко, А навчитись ще важче, Але не мусиш зупинятись ти, Як учнем віддаси усе найкраще, То й сам сягнеш нової висоти.
7.       Антонів Ірина Ярославівна 20 І Підвищення загальної мовленнєвої культури учнів У серце увійде лише те, що буде від серця
8.       Лаврін Марія Йосипівна 24 І Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови і літератури Учень – це не посудина, яку потрібно наповнити, учень факел, який треба запалювати.

КАФЕДРА СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ

9.       Вишневська Галина Ярославівна 14 ІІ Використання Internet-ресурсів на уроках світової літератури Щоб мати право вчити інших, потрібно вчитися самому
             

КАФЕДРА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

11.    Сидорчук Людмила Петрівна 17 Вища, старший вчитель Ефективність використання ІКТ на уроках англійської мови Учитель повинен йти в ногу із сучасністю, пройматися і надихатися силами, що пробудились в ній. (Дістервег)
12.    Вигінна Лариса Олегівна 22 Вища Впровадження інноваційних технологій з метою підвищення мотиваційної навчальної діяльності. Щоб мати право вчити інших, потрібно постійно вчитися самому
13.    Лисунець Ольга Степанівна 34 Вища, старший вчитель Вивчення граматики у 5-6 класах «Do the best and people wil like it»
14.    Лозова Зоряна Ярославівна 21 Вища Навчання читанню на початковому етапі Ми творимо людину, продовжуючи себе у своїх вихованцях
15.    Чернецька Мирослава Вікторівна 14 І Стандартні форми роботи на уроках англійської мови в початкових класах

Деякі люди живуть, щоб жити, а я живу, щоб працювати

КАФЕДРА ФІЗИКИ

16.    Батенчук Наталія Петрівна 12 І Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках фізики Знання – це чаша, яку треба постійно поповнювати

КАФЕДРА ІНФОРМАТИКИ

17.    Караїм Галина Антонівна 12 І Поєднання різних способів індивідуальної і групової форм роботи на уроках інформатики Те, що я роблю, я розумію, Те, що чую, я забуваю, Те, що я бачу, я пам’ятаю. (Конфуцій)
  18. Диндура Роман Володимирович        

КАФЕДРА ХІМІЇ

19.    Боровкова Ярослава Михайлівна 45 Вища, старший вчитель Диференційоване навчання як форма особистісно орієнтованого навчання хімії Школа – це величезна
і нескінченна праця.
Праця розуму, душі,
серця. Завдання
вчителя –
розвивати
навчальне диво
природи-людину.
20.    Лугова Ганна Іванівна 41 Вища Екологічне виховання
як засіб активізації
пізнавальної діяльності
учнів
Не має нічого,
що не далося працею

КАФЕДРА БІОЛОГІЇ ТА ГЕОГРАФІЇ

21.    Малік Ліля Казимирівна 11 ІІ Формування
здоров'язберігаючих
компетентностей
підчас вивчення
шкільного курсу
біології
Ніколи не пізно
почати вчитись
22.    Ковба Ірина Олександрівна 6 ІІ Формування
здоров'язберігаючих
компетентностей
під час вивчення
шкільного курсу
біології у 8-х класах
Ми маємо самі вірити
в те, чого ми навчаємо
наших дітей
23.    Джумига Віра Дмитрівна 35 Вища Формування
компетентної
особистості школяра
на уроках географії
Сила у того,
хто знає

КАФЕДРА ІСТОРІЇ

24.    Голобородько Ірина Дионизіївна 26 Вища, старший вчитель Інноваційні методи на уроці історії Нам пора для України жить
25.    Топилко Галина Ярославівна 30 Вища Використання історичних джерел на уроках історії Історія вчить лише розумних
26.    Смирнова Лариса Анатоліївна 30 І Використання історичних джерел Через терни до зірок
27.    Целюх Оксана Ярославівна 17 Вища Використання ігор на уроках Прокладай шлях до розуму людини через її серце
28.    Дзьоба Орест Миронович 50 Вища, старший вчитель Особливості формування правової системи в Україні Об'єктивність і справедливість

КАФЕДРА ХОРЕГОРАФІЇ

29.    Годовська Наталія Павлівна 8 ІІ Вплив викладання хореографії на духовний та естетичний розвиток дитини Аби досягти успіху, треба наздоганяти тих, хто попереду, і не чекати тих, хто позаду

КАФЕДРА ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

30.    Андрущак Світлана Тадеївна 28 Вища, старший вчитель Розвиток усного і писемного мовлення шляхом активізації пізнавальної діяльності. Спочатку треба пробудити душу в дитини, а потім шліфувати розум.
31.    Гарасимчук Анна Михайлівна 37 Молодший спеціаліст, старший вчитель Екологічне виховання учнів початкових класів. «Немає нічого настільки великого, чого б не можна було досягнути старанням» (Г.Сковорода)
32.    Гнатюк Люба Михайлівна 26 І Грамотність на уроках української мови. Вчитися легко, коли вчитися цікаво.
33.    Демчук Уляна Ярославівна 30 Вища, старший вчитель Реалізація комунікативної
змістовної лінії
на уроках мови
і читання в
початкових
класах.
Через серце і душу до розуму дитини.
34.    Дендура Марія Костянтинівна 43 Молодший спеціаліст, старший вчитель Шляхи і прийоми формування навичок читання. «Вірте в талант і творчі сили кожного вихованця. Людина неповторна.» (В.Сухомлинський)
35.    Диндура Лідія Миколаївна 27 Вища, вчитель-методист Метод проектів на уроках читання Любити дитину! Вірити в дитину! Поважати дитину! Розуміти дитину!
36.    Квасюк Галина Степанівна 21 І Місце навчальної гри у системі виховної роботи. Добро не зникає безслідно, а повертається до вас.
37.    Котельницька Лілія Орестівна 19 І Виховання пізнавальних інтересів молодших школярів Дати дітям радість праці, радість успіху в
навчанні, пробудити в
їхніх серцях почуття
гордості, власної
гідності.»
(В. Сухомлинський)
38.    Малік Марія Миколаївна 43 Молодший спеціаліст, старший вчитель Самостійна робота на уроках української мови Тільки той учитель, який не пригнічує, а підносить, не ламає, а формує, не диктує, а вчить, не вимагає, а довіряє, переживає з дитиною разом багато щасливих хвилин
39.    Монастирська Наталя Богданівна 25 І Гра, як засіб навчання і виховання школярів. «Щоб удосконалити розум, треба більше роздумувати, ніж заучувати» (Декарт Рейс)
40.    Рогоцька Любомира Степанівна 36 Вища Естетичне виховання учнів початкових класів «Сильним і досвідченим стає педагог, який вміє аналізувати свою працю» (В.Сухомлинський)
41.    Свиріпа Любов Андріївна 41 Молодший спеціаліст, старший вчитель Читацькі якості молодших школярів. Леся Українка на уроках читання Знання і розуміння дитини, віра, любов і повага до неї, бережливе, чуйне ставлення до почуття її гідності, до фізичного і духовного її розвитку
42.    Сколовська Галина Володимирівна 13 І Ігрова діяльність на групі продовженого дня Виховання – скарб, а праця – ключ до неї.
43.    Юсюк Ольга Володимирівна 13 Спеціаліст Культура поведінки, як засіб виховання Ми навчаємося не задля школи, а задля життя
44.    Янчар Світлана Франківна 15 ІІ Формування здорового способу життя у молодших школярів Через співпрацю – до успіху

ПЕДАГОГ-ОРГАНІЗАТОР

45.    Твердохліб Надія Петрівна 9 І Формування основ здорового способу життя У житті чогось вартують лише молодість і здоров’я. Могутній дух рятує розслаблене тіло (Гіппократ)

 

Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Хмарка тегів
Корисні посилання


Львівська обл., м.Броди, вул.Старобрідська 11, тел. (03266) 4-14-39, e-mail: brody4@ukr.net

Copyright MyCorp © 2024 Безкоштовний хостинг uCoz