Вівторок, 2024-03-19, 7:57 AM

Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 253
Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Ми - школа здоров'я

Школа здоров’я

Найголовнішим для людини є життя, а найбільшою цінністю в житті є здоров’я - ця ідея супроводжує всю навчально-виховну, пізнавальну та позашкільну роботу школи. 

Протягом навчального року були проведені різні заходи, щоб сформувати в учнів усвідомлення того, що здоров’я – основа щастя людини.

У початковій школі формування навичок здорового способу життя здійснюється через дотримання режиму дня, навичків особистої гігієни, самоконтроль за правильністю постави під час письма, читання, ходьби, культуру споживання їжі, співпрацю з батьками.

Класні керівники та вчителі щодня проводять ранкову гімнастику. Для попередження втомлюваності у дітей обов’язково проводяться фізкультхвилинки різного напряму. Навчальні заняття чергуються з динамічними паузами, розвагами, іграми. 

Фізичне здоров’я в школі контролюється та формується через уроки фізичної культури, гуртки, щоденну ранкову гімнастику.

Психічне здоров’я забезпечується щоденною працею класних керівників на виховних годинах та святах.

Рід, родина, сім’я – постійно діючі складники виховання, що зумовлюють поведінку людини протягом усього життя. Тому в школі велика увага приділяється саме роботі з родиною, батьками. Проводяться бесіди по підготовці дітей до створення сім’ї. Від великих загальношкільних заходів до індивідуальної роботи з батьками продумується і впроваджується в життя дитини все, що працює на створення позитивної мотивації на здоровий спосіб життя. Системою стало проведення загальношкільних батьківських зборів із запрошенням медичних працівників лікарні. Класні керівники проводять лекції з батьками про збереження здоров’я дитини. Працівники медичних служб надають батькам рекомендації щодо виховання дитини в умовах погіршення екологічного стану навколишнього середовища.

В закладі протягом навчального року було проведено анкетування учнів молодших класів, середніх та старших щодо виявлення навичок здорового способу життя, на його основі було складено план роботи Школи здоров’я.

У минулому навчальному році було проведено два Дні здоров’я (7 квітня і 21 травня). День здоров’я 7 квітня відкрила святкова лінійка, яка супроводжувалася ранковою зарядкою на свіжому повітрі. (З настанням теплих днів ранкова гімнастика на свіжому повітрі стає для учнів щоденною) Після ранкової зарядки кожний вчитель провів бесіду з учнями «У здоровому тілі здоровий - дух». В цей день були представлені малюнки на тему «Здоров’я – найцінніший скарб людини». Класними керівниками молодших та середніх класів були представлені відкриті виховні заходи: ранок «Здоров’я – найбільше багатство в світі» (1-4 клас), вікторина «Спорт і здоров’я» (5-6 клас), брейн-ринг «Що я знаю про здоровий спосіб життя?» (7-8 клас).

Вчителем фізичного виховання і викладачем предмету «Захист Вітчизни» були проведені спортивні змагання, веселі старти, старти-надій та спортивні змагання допризивної молоді. На урочистому закритті Дня здоров’я були проведені підсумки та нагородження учнів та вчителів.


Вирішення проблеми збереження і зміцнення здоров’я дітей, формування основ зорового способу життя – головна мета роботи дитячого та педагогічного колективу ЗОШ № 4 

 

Бродівська ЗОШ І-ІІІ ст. №4

 поширює  інклюзивну освіту в навчальному закладі

 

Бродівська ЗОШ І-ІІІ ст. №4 співпрацює з БРДТЗД «Надія» з 1996 року(керівник Олієвська Л.Р.). За період співпраці ми ознайомилсь з багатьма освітніми проблемами дітей різних неозологій.

Ми були співвиконавцями 3 міжнародних проектів за даний період. Важливим результатом співпраці було створення на базі школи ГО «Опікунська рада захисту прав дітей в освітніх закладах».

Школа є опорною в освітньому окрузі №3.

Протягом 2011-2012 н.р. на базі школи спільно з БРДТЗД «Надія» реалізували проект «Інклюзивна школа» за фінансової підтримки мережі Нідерландських благодійних фондів для Центральної та Східної Європи у партнерстві з Карпатським фондом України.

В рамках проекту в школі разом із представниками шкіл-сателітів, працівниками БРДТЗД «Надія» проведено тренінги:

Ø   Партнерство громади і державних інстанцій задля поширення інклюзії.

Ø   Батьки та їх організації на шляху до інклюзивного суспільства.

Ø   Доступність освіти для різних категорій учнів з особливими потребами.

Ø   Особливості проведення рекреаційних забав. Рекреаційний спорт.

В тренінгах прийняло участь біля 20 вчителів нашої школи і дочірних шкіл.

                                         

                                                       

                                     

                                                     


                          

                                                 

За фінансової підтримки даного проекту відкрили у школі зал фізичної реабілітації та закупили обладнання (ноутбук, принтер, фотоапарат).

В українсько-канадському проекті «Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні», який  реалізовувався , школа була спостерігачем.

В рамках цього проекту ми спільно з партнером БРДТЗД «Надія» виграли міні-гранд «Інклюзивне радіо». Учні взяли участь у конкурсі творчих робіт «Для чого потрібне інклюзивне радіо?»

Якщо мета попереднього проекту було ознайомлення педагогічних працівників із інклюзивною освітою, то мета проекту «Інклюзивне радіо» - поширення інклюзивної просвіти серед школярів.

Із учнями 8, 9, 10 кл. школи було проведено 4 тренінги. Школярі презентували свої проекти, міні-твори.

В рамках проекту підготовлена дисциплінарна команда радіокореспондентів та ведучих, закуплено обладнання для шкільної радіоточки.

В школі навчається 11 учнів на індивідуальній формі навчання та 15 учнів-інвалідів. Більшість з них знаходяться серед здорових учнів у класах. Мета педагогічного колективу - створюємо сприятливі умови для всіх учасників навчально-виховного процесу.

Інклюзивна  освіта  має  перспективи  бо:

-працює  ініціативна  група  підтримки  інклюзії  в  районі  (ГО,батьки,громадськість);

-пройшли  навчання  опорної  школи  вчителі,працівники  ГО,батьківська  громада,працівники  ПМПК);

-створений  інклюзивно-ресурсний  центр  для  методичної  допомоги  батькам  і  вчителям;

-працює  зал  фізичної  реабілітації  для  фізичної  корекції  здоров'я;

-забезпечені  методичними  рекомендаціями  дочірні  школи.


Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Хмарка тегів
Корисні посилання


Львівська обл., м.Броди, вул.Старобрідська 11, тел. (03266) 4-14-39, e-mail: brody4@ukr.net

Copyright MyCorp © 2024 Безкоштовний хостинг uCoz